lauantai 8. lokakuuta 2011

I need inspiration, not just another negotiation

Kai minä tulen aina olemaan se avuton pikkutyttö. Sinulle, kaikille. Ja itselleni.

Kai minä tulen olemaan se epäluuloinen ja epävarma mitä ihmissuhteisiin tulee. Jos minä en ole ensimmäisenä ja tärkeimpänä, en ole mitään.Oikeastaan se pätee kaikilla elämänalueillani.

Ja niin pienistä asioista niin paljon ahdistusta.
Ei, en pidä siitä yhtään että juttelet entisille ystävilleni.
Kyllä, minäkin haluan tulla luokitelluksi söpöksi, kun kerta kaikki muutkin.
Ja kyllä, loukkannun jos jotain muuta kehutaan paremmaksi.

Minä en ole tyytyväinen ennen kuin olen kaikkien elämässä tärkeimpänä. Ja minä tiedän kyllä että sitä ei tule koskaan tapahtumaan.

Se vain on ainut tapa olla varma että minä olen tärkeä.

Että minä merkitsen ihmisille jotain.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti