sunnuntai 12. elokuuta 2012

Tell me how to get back to summer paradise with you, and I'll be there in a heartbeat

Tämä kesä meni taas nopeesti ohi, ihan silmänräpäyksessä.
Huomenna alkaa koulu, sen kunniaksi siis kesä tiivistettynä.

KESÄ 2012...

...Olin elämäni ensimmäisen kerran  kesäduunissa

...Muistelin menneitä oikein urakalla

...Vedettiin pari hassua keikkaa bändin kanssa

...Kulutin suurimman osan ajasta murehtien ihmissuhteita ja miettien miksi en kelpaa seuraksi ystäville

...Kävin kaks kertaa stadissa ja kerran Tukholmassa

...Syvensin paria ystävyyssuhdetta

...Elämääni ilmestyi henkilö josta en haluaisi ihan heti päästää irti, vaikkakin niin tulee luultavasti pian käymään

...Stressasin koulusta ja yo-kirjotuksista, joihin kylläkin on vielä aikaa

...Olin yksinäisempi kun pitkään aikaan, en välttämättä yksin mutta yksinäinen

...Voin pahoin

...Kaipasin ihmisiä.






Tämä kesä meni jotenkin multa ohi.
Mitään sen merkittävämpää ei tapahtunut.
Kai.
Mä oon vaan niin väsynyt.
Koko kesä oon miettinyt, mikä tän kaiken idea on, onko tässä mitään pointtia.
Oon yrittänyt puhua ihmisille siitä, kukaan joka osaisi neuvoa, ei halua puhua tai on liian kiireinen antamaan minulle vähän aikaansa.

Mutta asiat tulee muuttumaan tänä vuonna.
Tänä vuonna minä en tule tarvitsemaan ihmisiä näin kipeästi.
Tänä vuonna minä saan asiat kuntoon.

Trainin sanoin:

No more
Countin' down the hours
No more
Wishin' you were here
I stopped believin',
Although Journey told me 'don't'
Before I call it a day,
Maybe this'll be my year

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti