maanantai 15. lokakuuta 2012

You are the prize she's aiming to win

Sinulla oli mahdollisuutesi.
Sinulla oli hänet.
Sitten sinä yhtenä päivänä vain päätit ettet halua enää.

Mutta minä haluan.
Minä en koskaan pitäisi sitä toissijaisena.
Minä en päästäisi irti.

Sinulla oli mahdollisuutesi.
Nyt päästä hänestä irti.
Hän ei ole enää sinun, vaikka sinä yrität pitää kiinni otteessasi.
Tälläinen peli on kaukana reilusta.

Sinulla oli mahdollisuutesi.
Nyt anna minulle mahdollisuus.
Anna minun edes yrittää.
Enhän minä ole täydellisyyden perikuva niinkuin sinä.
Mutta minä olen odottanut monta vuotta.
Minä olen katsonut vierestä kun muut ovat saaneet vuoronsa.
Minä olen tehnyt tämän eteen töitä.
Minä olen valvonut öitä ja tehnyt kaikkeni ja enemmän.

Silti koskaan ei ole minun vuoroni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti