sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Time to be honest, this time I'm bleeding

Jännää miten historialla tosiaan on tapana toistaa itseään.
Melkeinpä hauskaa, miten pari vuotta sitten olin aivan samassa tilanteessa.
Ja miten vannoin etten enää koskaan päästäisi itseäni joutumaan tähän jamaan.

Tämä tuntuu niin tutulta.
Tämän minä osaan.
Pelko.
Ahdistus joka kuristaa kurkkua.
Kun tuntuu että tuulenpuuska voi kaataa ja rikkoa.
Painajaiset.
Kaikki ihmiset työnnetään kauas pois, ettei vahingoittaisi niitä.
Vaan minä ja minun pääni.
Tällä kertaa se ei enää pääse yllättämään.
Tällä kertaa minä tiedän mitä tulee tapahtumaan.
Tällä kertaa ei ketään sivullisia oteta mukaan.
"Vain heikot ja avuttomat apua muilta pyytävät."
Tämä on minun taisteluni.
Ja jos minä häviän..

noh, häviäjille ei sääliä tarjota.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti