maanantai 24. kesäkuuta 2013

See everything and still absolutely nothing in her eyes

Haluan olla sellainen.
Impulsiivinen.
Ennalta-arvaamaton.
Jännittävä.
Salaperäinen.
Jokainen päivä kanssani olisi seikkailu.

En pidä siitä miten ihmiset lukevat minua kuin avointa kirjaa.
En pidä siitä miten helposti minua tulkitaan.
"The good are never easy, the easy are never good."

Mutta minä en ole elokuvien ja satujen salaperäinen sankaritar.
Minä en ole mysteeri kenellekkään.
En silkkiä, satiinia ja mystisiä suitsukkeita varjoissa.
Minä olen lasinen talo.
Ei yksityisyyttä, mitään ei voi jättää arvelujen varaan.

Tulkaa sisään.
Ovet ovat avoinna minun elämääni.
En minä osaa salata.
Kurkatkaa kaappiin, luurangot ovat siellä kaikkien niiden nähtävissä, jotka minun silmiini ovat edes kerran katsoneet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti