lauantai 17. syyskuuta 2011

Did I lose you somewhere in the line?

Jotain on tapahtumassa. Tuntuu siltä. Mä en tiedä mitä se tulee olemaan, mut sen takia mä olen koko ajan jännittyneessä tilassa. Se on jotain tuttua mutta vahvempaa, mitä se sitten onkaan. Se tunne on ollu jo pari päivää ja mua häiritsee. Kaverit etääntyy koska ne näkee et mussa on jotain erilaista, oli se sitten hyvää tai pahaa. Ja tietysti on sitten niitä jotka ei tajuais vaikka osaisinkin nimetä sen, sanoa suoraan jokaista yksityiskohtaa myöten. Mut miten minä osaisin, kun en itsekkään tiedä mitä tämä on.

Tai ehkä tiedän, mutten uskalla sanoa sitä. En anna itseni sanoa. Juuri kun minä luulin kaiken olevan tasapainossa. Ilmeisesti mä sallin itselleni jotain mitä ei olisi pitänyt. Mutta mitä. Kukaan ei kai osaa sanoa ennen kun Se Joku tapahtuu.
Ja sillon se selviää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti