keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Kaiken vielä jos voisin alkaa uudestaan, minä olisin sinun silti vaan

Mikä lie tänki postausinnon kanssa. Koeviikolla saattas olla jotain tekemistä tän kanssa, kun vaan tulee KAUHEESTI tositärkeeitä juttua, jotka on ihan paaaaaaaakko tehä että ei vaa tartteis alkaa nostaa sitä persettä ja alkaa oikeesti lukeen, öhöhöh.

No mut anyways siis tänää oli musalinjan äänitykset, hui kun oli jännää ku ikinä ollu mukana missää tälläses ni olin vaa koko päivän sillee "huuuuuuuu kun tääon jännää mitäs täs nyt tapahtuu uuuuuih!":D:D No mut mikäs siin, sai lintsii neljältä tunnilta ja sekoilla N:n kanssa paikan päällä ja odotella omaa vuoroo ja lauleskella ja kitarasankaroida(8

Sit mulla on taas vaihteeks joku kauhee kriisi ENKUN ESSEESTÄ. Kerrankin oli sellanen aihe, mistä oikeesti iski inspiraatio, eli otsikko oli "I wish I were", eli piti kirjottaa jostain paikasta missä haluis just nyt olla ja kenen kaa ja mitä siel tehä ja lässynlää. Mä päätin kirjottaa Nykistä ja Losista ja sain sen valmiiks viikonloppuna parissa tunnissa mutta siinä oli sit pieeeeeeenenpieni ongelma. Määrätty sanamäärä oli 150-250, ja mulla tuli mun esseest 630, öhöhöhööh HUPS. Siitä sit oon kriiseilly kun ope sano et ei todellakaan ala lukeen tollasta romaanii ja et mun pitää saaha se korkeintaan 400 sanaseks joten mun täyty siis ottaa jompikumpi kaupungeista pois. En osannu ite päättää, koska mun mielestä se oli ihan sikahyvä, koska kerrankin oli aihe josta oikeesti oon kiinnostunu ja tällee. Luetutin sit sen esseen purkerilla, K:lla, vaimokkeella, N:llä ja kaikki sano vähä eri juttuja eli pää oli räjähtämispisteessä, kunnes päätin et perkele, minä arvon kun ei tästä muuten tuu mitää.



Tässä siis lähtötilanne, yhteesä kuus lappuu, kaks LA:n puolesta, kaks Nykin ja kaks ihan höpöhöpö ääntä.

Ja voittajaksi selviytyi, TÄTTÄRÄTÄÄÄÄÄÄ...


Purkerin mielipide, eli Los Angeles jää ja Nyki karsiutuu, sniff.
Vähä kyl vitutti kun mun mielest oli oikeesti hyvä essee kokonaisuudessaan muttanoh, ei maha mitää.


Olikohan muuta, on varmaa mut ei mitää älyllisempää.
Vois täs joskus laitella kynsin-kuvia jos jaksasi kameraa tyhjennellä lisää8DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti