sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Sticks and stones may break my bones

Sinä olet muuttunut.
Sinä et enää ole se ihminen, johon minä tutustuin muutama vuosi sitten.
Ihminen, johon minä nojauduin ja joka nojautui minuun.
Jolla oli aina oikeat sanat joka tilanteeseen.
Jonka minä ajattelin olevan parasta, mitä tässä elämässä on minun kohdalleni käynyt.

Miten sinusta on voinut tulla noin ilkeä.
Onko elämä oikeasti potkinut sinua niin kovaa päähän, että se täytyy kostaa muille?
Minä en ole ikinä tehnyt muuta kuin välittänyt.
Silloinkin kun sinä et välittänyt minusta, silloin kun minä olisin sitä eniten kaivannut.

Sinä olet muuttunut.
Aivan kuin toinen ihminen.
Minä en näe sinun silmissäsi enää sitä suloista ihmistä.
Sitä, jonka minä ensi kerran nähdessäni tiesin tulevan olemaan minun elämäni tärkeimpiä ihmisiä.
Sinusta ei ole muuta jäljellä siitä ajasta kuin näennäinen kuori.

Missä sinä olet?
Minä en pidä tästä uudesta robotista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti