perjantai 11. maaliskuuta 2011

Mä tunnen sinut pikkusisko, me vaikka vasta kohdattiin

Mjöm no tänää oli iha jees päivä, aamulla kävin sit kuitenki nopee jenssis(faijan seurana tosin vaa) ja mukaan tarttu joku vapaan säestyksen kirja ja sellane snadi vahvari (föraldrar betalar♥) jaja. Sit iltapäivällä piitu tuli meille ja pelattii jatsii (verenpaine ei oo tän pelin jälkeen enää entisensä♥) ja jauhettii jotai paskaa ja vähemmän paskaa(=

Päivä ois jääny hyväks mut sitte tuo yks apina soitti. Ei siinä mitää kivaa oli jutustella ku jutut jäi keske viime yönä ku nukahin (eheh:::DD) Siinä sit lörpöteltii niitä näitä kunnes tää sit mainitsi sanan tyttöystävä. Sit piti keskeyttää siihe ja kelata taaksepäin. Herra on lyöny hynttyyt yhteen jonkun neidin kanssa. Siis joo, kyl mä tiesin et sillä oli jotai epämäärästä juttuu jonku tytyn kaa mutta ei mulla ollu tietoo et tällä tasolla liikuttiin. Silleen oon onnellinen sen puolesta koska sillä on ollu ongelmia ihmissuhteiden kanssa, mutku.

Mähän en siis luullu et musta ja J:stä ny tulis välttämättä mitää, mut mä halusin yrittää. Nähdä mihin se veis. Ja mä luulin et me oltiin samalla sivulla.

Lapsellista teinipuhetta. Joo jätkiä tulee ja menee mutku! Sitä me aina nauretaanki ku me näy'ytään toisillamme facebookis siskoina, et iha ku oltas tunnettu lapsest asti. Veriveljeys saattaa olla mennyttä. Sen kunniaksi saatte pläjäyksen angstikuvii, meikätäti menee kattoon salkkareita ja unelmoi torstin ja kirstin überromanssista♥ (eiiku?) ⇨








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti