sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

A little gambling is fun when you're with me

Joo okei sunnuntai taas ja kooma uhkaa vakavasti. Sitten sain taas yhden neronleimauksistani ja päätin tehä tälläsen unelmatalo-postauksen. Kuola valu kyllä ihan kiitettävästi voin kertoo::D:D Njoo muttas jööh enjoy ja lahjoituksia otetaan vastaan!


 Tää ois vaikka sellane rentoutumispiste missä sais kirjotella (okeijoojoo oikeesti dataa) ja kuunnella musiikkii ja shilleee. Toi riippuva osa tossa näyttää ihanalle♥



                                    Ja tässä ois sit joku kylpyläosasto entiiä, toi vesi näytti houkuttelevalta:D


                                         Ja siis hei oikeesti, VESILIUKUMÄKI KOMEROSSA, kuka voi väittää et
                                         ei muka haluis!



                                 Ja täs vois sit taas lukee (lue: dataa), tykkään tollasist koperois oleskeluist♥


                        Ja ulkona ois tälläne hengauskolo, talohan ois tietty ihan rannassa, kuten voi arvata:D


Okei, kuka voi sanoo et tää ei ois übersiisti! Tää alkaa käydä aika vesi
painotteiseks mutku vesi on niin helvetin ihana elementti, oon aina tyksiny!


                                Ja sit jos mulla ois skidei ni sit jollaki niistä ois tälläne ihana keijukaishuone, taino
                                 ketä mä huijaan, mä tuskin haluun lapsii aikuisenakaan eli kaappaisin
                                   tän itelle:D:D ♥


                               Ja tän kaltases olohuonees sit ois-ylläripylläri- LISÄÄ VETTÄ.


                                 Joskus kun olin pieni nii me käytii Tukholmas tän tyylises jutus, mä en uskaltanu mennä
                                  ku se oli sellane pikkutunneli ja oon katunu sitä sit myöhemmin. Joten oma tälläne
                                   ei ois paha.



Ja tää vois sit vaik olla vierashuone(;


Et tälläst tänää joo. Huomenna ois sit nokka kohti Joensuut, tehtävänä metsästää täydellinen (tai ees jotenkin hyvä) päättärimekko sekä jonkinlainen laukku. Sit mutsi käy tsekkaamassa pari hauvaa jotka vois olla potentiaalisia seuraavan pentueen isiä sekä käydään kahvilla kummitädin luona juhlistamassa sen pojan (ja myös mun pikkuserkun) 18v synttäreitä. Ei siis skolee ja shoppingshopping, me likey ja hyvää sunnuntaita ♥


1 kommentti:

  1. ihana blogi ja banneri! hyvät tekstit ja kuvat :)


    käythän:
    www.vt-chance.blogspot.com

    VastaaPoista