sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Mut vaikka tahdot niin kuvaas mielestäni poista en

Päivä 06: Kuva, joka inspiroi sinua







Siinä kiteytyy kaikki mitä mä vihaan. Tuomitseminen, kun ei tiedä syytä. Ja mä oon ollu molemmilla puolilla. Ennen mä olin ihan yhtä paha kun kuka tahansa. Tuomitsin jos joku oli erilainen tai poikkeava. Hiljainen tai syrjäytyvä, ihan mitä vaan. Ja sitten kun se erilaisuus ja kaikki kipu iski itseensä, huomasi miten epäoikeudenmukaista se oli kun joka puolelta arvosteltiin ja kuiskittiin selän takana ja tultiin kyllä myös huuteleen ihan suoraan. Vainoharhaisuus iski eikä uskaltanut olla missään. Ja vaikka sitä kipua ei ole vähään aikaan ollut, pelko ja vainoharhaisuus on vieläkin vahvana tallella. Mä en halua kuulla siitä enää. Mutta jengi ei unohda. Enkä siis minäkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti