perjantai 22. huhtikuuta 2011

Metsä palaa rajan takana, minä vaan nukun

Päivä 11: Kuva lempijuomastasi



                                                   Juissiin mä tutustuin jo ihan pienenä, kun aina kun käytiin mummon luona, sillä oli juissii ja sitä sit juotiin. Vaikka mummosta on jäljellä näennäisesti vaan muistot, on juissi silti pysyny mukana.






Ja seuraava muisto on tullut tavallaan kai myös perintönä, mutsi ei juo kahvii ja teetä ny joskus eikä alkoholii mitenkää erityisesti ni se sanoo aina et se korvaa sen limpparilla:D Ja koska oon ainut penska viel tässä perheessä nii suurkulutan sit kokista. Taino, kylhä toi alkoholiki menee jotenki kuten alempaa näkyy.


Muistot♥ Kesällä osastovaimoke kävi tääl hengaamas ja sit juotii kyseisii juomia (sivistyneesti tietenkin.) Ja koska tää on kuitenki alaikäsen blogi niin vahvempien juomien makumieltymykset jääköön salaisuudeksi(;

Pari päivää on ollu jotenki tyhjä olo. Ja nyt mie oon saanu selville mistä se johtuu. Muistoista. Tarkemmin ottaen muistot entisistä ajoista ja ihmisistä painaa mua. Enkä mä voi tehä sille mitään. Pitää nyt vaan kestää ja todeta itselleen et se on ohi, ja sitä ei voi saada takaisin. "Not the goodbyes but the flashbacks that follow."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti