keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Mä elän vielä sinusta, muutoin olisin jo juossut karkuun

Itsenäisyyspäivä siis oli ja meni ja yllättävän rennosti se menikin. Sai nukkuu pitkään, heräillä rauhassa, syödä porukoiden ja mummin kanssa ja sit suunnata treeneihin hengaamaan, nauramaan, jauhamaan paskaa ja jopa hieman soittelemaankin parhaassa mahdollisessa seurassa ♥

Tänää sit mulla  eka päivä kolmatta jaksoo ja voin kertoo et voi tulla erittäin mielenkiintosta:D Filosofiaa (rrrekwrperwprwr eeh), psykologiaa (pää räjähtää samaistumisesta), hissaa taas (nyt oon aktiivinen ja teen sen tutkielman ajallaan !!!!) ja äikkää taas (kirjottamista kuulemma hitosti ♥ :3) ja ENKKUU, nyt teen töitä kunnolla ja saan sen kympin kurssiarvosanaks, PERKELE.
Saatiin sit myös kokeita takas, äikästä 9- ja äikän muistikirjasta 9, vois jopa tulla kurssiarvosanaks ysi<: Hissasta tuli 8-, oisin toivonu ainaki kasi puolta koska mun mielest meni iha sikahyvin reaaliaineen kokeeks mut toisaalta onhan toi kasiki tosi hyvä lukioarvosanaks. Täs kurssis sit tsemppi päälle. Muutenkin oli hyvä fiilis koko päivän koska sai eilen puhdistettuu ilmaa purkerin kanssa ja en tiiä, ystävyys vaa vahveni, ja tällä kertaa sekin käytti sanaa ystävyys. alko virnuiluttaa<:


Koulun jälkeen sit piitun kanssa shoppailukierrokselle, joka alkoi komeasti ilmalennolla allekirjoittaneen osalta. Ei siinä sillee mitää, iha normi koska pystyssäpysyminen ei oo ihan se mun juttu, joka on tullu huomattua vuosien varrella:D
Sit kotiin ja pianoo hulluna soittamaan koska huomenna pianosta pt3 tutkinto, eli viimeinen, hui ! Yheksän ja puolen vuoden soitolla tässä pisteessä. Oon aika ylpee itestäni että kiinnostus on jatkunu niin pitkään. Onhan soitto antanu mulle niin paljon, kaikkein tärkeimpänä maailman parhaita ystäviä, uskalluksen esiintyä ja varsinkin auttanut löytämään lauluäänen. Nostalgia iskee.

Joulumieli iski jostain myös tänään. Ei mua pelota. Mulla on ympärillä ihmisiä jota mä rakastan ja jotka rakastaa mua ja loppujen lopuksi minäkin opin vanhoista virheistä ja muistoista. Rauhallinen olo ja pieni onnellisuuden vipinä mykertää sisuksissa.
Hihi. Taidan tykätä mun elämästä.


ps. näin meillä, mites teillä?:D
Kuvassa vasemmalta oikeelle piiiiienenpieni nuori mopopoika, Mansen kitarahurmuri & Einsteinien Einsteini, osa muusta porukasta ja aika höpsönrakkaita ♥

2 kommenttia:

  1. hei ihana banneri! ja muutenki kuvan olonen blogi :)


    yelloowsky.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. no vooi kiitos<: käyn kattoo sunki blogin !

    VastaaPoista