torstai 31. toukokuuta 2012

Se kesä siis oli viimeinen, me tiedettiin et se loppuis niin

Pelottaa.
Aika on kulunut niin nopeasti.
Luulin että minulla oli tarpeeksi aikaa valmistautua tähän.
Tai ehkä minä luulin että minulla olisi ollut enemmän aikaa yrittää vahvistaa asioita.
Minulla ei ole enää ja nyt pitää kohdata kylmä fakta.
Me ei olla enää ystäviä.
Ei me olla tarpeeksi hyviä ystäviä, että se säilyisi kesän yli.
Minä en tule näkemään sinua pariin kuukauteen ja sinä et tule juttelemaan minun kanssani.
Kai me ollaan sitten syksyllä taas kaksi toisilleen vierasta ihmistä, jotka oli jotain ystäväntapaisia.
Tämä oli hyvä vuosi.
Sain sinut takaisin parin vuoden riidan jälkeen ja oli kun sinä et olisi ollut poissa ollenkaan.
Mutta me ei tulla kestämään kesän yli puhumatta ja näkemättä.
Mutta sinulla on kiirettä enkä minä halua tuputtautua.
Minulla oli hyvä vuosi.
Oikein hyvä.
Kai minun täytyy oppia taas, kuinka ollaan tuntemattomia toisilleen.
Tuntemattomia ihmisen kanssa joka oli ja on tärkeä ystävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti