sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Se kesä siis oli viimeinen ja me tiedettiin, se loppuu niin

Kesäloma alkoi virallisesti, hui helvetti. Ei tunnu yhtää siltä. Ihan ku ois viikonloppu. Kyl sen sit tajuaa varmaa viimeistää torstaina kun ollaa lähössä koulun pihasta vielä viimesen kerran, tosin pidemmälle reissulle!![8

Rupesin melkee itkeen kun reksi alko pitää puhetta ja seistii siel lavalla luokan kanssa, neiti herkkäperse iski siis näköjään. Ja mä sain kaks stipendii, kaks stipendii, minä!! Ensimmäisen kerran elämässäni:D Ne oli joku musiikkistipendi ja enkunkielen stipendi ja sain ne kirjapalkintona, nuottikirja ja enkunkielinen muumikirja♥

Siinä sit oli sen jälkee siskon lakitus ja partyt ja oli mukavaa ja ruokaki oli hyvää, omnom:3 Sit oli aika lähtee baanalle jaja tuliha sitä pari otettuuki mutta tyylillä tietenki!

Tästä saa tulla kyllä paras kesä. Tai siis, tästä tulee♥



Edit:
Niitä kuvia piti laittaa mekkosesta!





ei tuo oikeestaa ollukkaa ny himassa nii ihmeellinen ja olin kauheen alipukeutunu ku kaikilla oli jotkut vitun hienot mekot ja mä olin tollases pussis::D:D:D


tukkaki kusi vähä tai oli se kivasti ehkä minuutin siitä kun olin laittanu sen mut räjähti sit jo noita kuvia otettaessa. Mut yllättävän kivat oli(: ja osasin jopa ite!



Ja tomera täti-ilme loppuun ja überhyvät senssaukset joo. Mut siinäpä noita['8

JA!!

 illalla näky apsilla sateenkaari kun ajettii sinne, jotain hyvää tulee siis tapahtumaan!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti