sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

That was quite a show, very entertaining, but it's over now, go on and take a bow

Mussa ei ole mitään on-off nappia, jota sä voisit käyttää. Sä et voi vaan unohtaa mua viikoiksi ja palata jatkaaksesi mihin jäit. Vaikka minä en selvästikään kuulu lähimpään sisäpiiriisi, se ei tarkoita että minua voi kohdella näin. Kontrasti on liian suuri. Ensin nostat minut pilvilinnoihin puheillasi, söpöilyllä ja tunteella että minulla on erityinen paikka elämässäsi. Sitten häivyt kuvioista jättäen minut odottamaan linnoista putoamista.

Ei ole reilua jättää minut perään ruikuttamaan.
Ei ole reilua saada minut tuntemaan itseni niin merkityksettömäksi ja säälittäväksi.

Minä pyydän.  Ole kokopäiväisesti minun elämässäni tai tee kokonaan tästä loppu.
Tämä tälläinen rikkoo minut.

En ole kokonaan luodinkestävä, kestän yhden armoniskun mutta tämä menee jo rääkkäyksen puolelle. Nyt minä vain vellon muistoissa ja annan siihen kaikki voimani.



2 kommenttia:

  1. tosi kivan oloinen blogi sulla ja ihana banneri! :)

    http://saara-kissntell.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Toi kuulostaa niin mun tämänhetkiseltä tilanteelta!
    Tykkään bannerista ja koko blogista :)

    http://mangustinblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista