lauantai 25. kesäkuuta 2011

Tääl on joka päivä juhannus ja mä oon selvä kun aamuinen puhallus

Okei no juhannusaatto oli ja meni sit<:

Eka oli suunnitelmissa mennä mökille mutsin, mummin ja mun kaverin kaa mutta mummi sit totes et siellä ois liian hysteerinen meininki ni ei ois mukava olla, niin turvauduttiin suunnitelma beehen, eli kaveri tuli meille yöks(: (vihdoinkin, se ei ollu koskaa käyny meillä koska on allerginen koirille mut päätettii kokeilla kuitenki miten se pärjäis meijän petojen kaa ja ei tullu mitää oireit ees!<:)

Saatto muuten ehkä olla aika parasta! Vaikka loppujen lopuks oltiinki nollapromilletilassa nii ei se mitää, viihdereissu tulossa jenssiin kuhan kaveri tulee lontoosta, kannatti. Kateltii leffaa, mässäiltiin pötsit täyteen, datailtiin ja naurettiin ja itkettiin ja juteltiin lähemmäs aamuneljää. Sit tänää aamupäivällä lähettii ajelee skopalla kylille jajaja sain käynnistää ja peruuttaa sen ja vähä ajaa, hui ku pelotti!(: Nyt tosin sit iski kaaaaaaaauhee skootterikuume, pitää värvätä faija ens viikon alusta kattelee mun kaa niit skopoi ni sais sen viel ennen ku lumet tulee maahan::D:D

Nyt väsy mut ei se mitii, oli aivan parhain juhannus piiiiiitkiin aikoihin, kiitös.♥


Mulla ois ollu juttuu Pokostakin, mut oon liian väsyny alkaa lataileen siihen liittyvii kuvia. Jossain täs lähiaikoina sit.

Hain muuten tänää duunii, siitäkin myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti