torstai 25. elokuuta 2011

And if you want I'll try to love again.

day 06 - a song that reminds you of somewhere




Mökki:3 aina tuli kuunneltuu kun istu jossain kalliolla auringonlaskua katellessa, noh, you get the point. Samalla tuli mietittyy aina tärkeitä ihmisiä ja miten niitä kaipaa. Vieläkin aina kun se kuulee tulee lämmin olo.


Tää on tosi outoo. Enhän mä edes tunne sua, tiedä melkein mitään susta. Mutta mä haluan tietää, enemmän, enemmän. Kato muhun, mä haluun tietää että mäki oon olemassa. Kyllä mä oon ihan yhtä hyvää seuraa kun nuo muutkin. Kyl mä välitän. Mä en vaan kehtaa alkaa ristikuulustelemaan kun niin moni harjoittaa sitä suhun. Jos mä en, se ei tarkoita ettei mua kiinnostas. Kyllä mua kiinnostaa. Ja mä rakastan sun puhetapaa, puhu lisää, me like manse♥ :3


Jotain outoa on tekeillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti