tiistai 30. elokuuta 2011

You shook me all night long

day 10 - a song that makes you fall asleep

 

Ei huonolla tavalla siis, se vaan rauhoittaa aina ja on sellane iltayö biisi<:

Kivaa oli taas koulussa hoho ja nukahin oikeesti koulussa kun oli puol tuntii aikaa ennen ku vika tunti alko:D:D tuhisin kuulemma söpösti, ÖHH.....

Ja sit oli vika psykokäynti ja heh meni oikeesti hyvi! Tuli oikeesti hyvä olo kun oli saanu sanottuu ääneen et "mä oon okei." sillon kai tajus et kyllä mä oon paaaaljo paremmassa kunnossa kun joku vuos, pari sitten. Eihän elämä kenelläkää oo mitää ruusuilla tanssimista, mullekkin tulee olemaan enemmän kun tarpeeksi kriisejä mut mä selviin kyllä, mun on pakko. Ja onhan mulla maailman parhaat ihmiset ympärillä, niitten kanssa mä selviin kyllä♥ Nyt mä voisin alkaa uskaltaa elää ja tutustuu ihmisiin ja luottaa niihin, ei kuitenkaan heti ja liian paljon ja vaan nauttii, hih[8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti