tiistai 13. maaliskuuta 2012

Sinua ihmistä pelkään, minä olin hölmö, otin turpiin ja selkään

Mä tarvitsen loman mun päästä. En haluu ajatella, en nähdä mitään, en kuulla enää yhtään selitystä tai varsinkaan omia ajatuksia.
Mä haluun vain olla jossain, kaikki aistit käännettynä pois päältä.

Miten minä olen voinut olla näin typerä.
"Luuletko sä et me ollaan viel kavereita parin vuoden päästä?"
"En usko."

Miksi minäkään siis vaivautuisin?
Jos sinulle on niin vaikeaa aloittaa tai ylläpitää keskustelua kuten sanoit tai vain olla ystävä, painu helvettiin. Minä en tarvitse enää yhtään väliaikaista ystävää. Minä luulin että sinä olisit muuttunut. Että tällä kertaa tämä olisi erilaista.
Minä kiinnyin sinuun.
Minä luulin että sinäkin luulit meidän olevan oikeita ystäviä.

Eihän sellaiselle voi laittaa aikaennustetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti