tiistai 27. maaliskuuta 2012

You told me how proud you were but you walked away

Miksen osaa olla itsenäinen
Miksen ole taiteellinen ja luova
Miksi minä tarvitsen ihmisiä
Miksi minä välitän niistä vaikka ne eivät minusta
Miksi kaiken hyvän pitää loppua
Miksi minä en osaa päästää irti, menneisyydestä enkä hmisistä
Miksen osaa olla cool
Miksi minä kaipaan ihmisiä
Miksi elämä on näin paskaa
Miksi pitäisi ottaa vastuuta
Miksi pitää päättää tulevaisuudesta
Miksi minä en voi olla laiha ja kaunis
Miksen minä osaa muka rakastaa oikein
Miksi minusta tuntuu että tuuperrun kohta tuohon lattialle
Miksi minä pelkään tulevaisuutta
Onko minussa potentiaalia minkäänlaiseen tulevaisuuteen ollenkaan
Miksi ihmiset ei sano suoraan
Miksen minä kerro mitä minä tunnen
Miksen minä osaa enää elää kunnollista elämää?
Haluan maata jossain pimeässä nurkassa enkä nousta siitä enää. Nouseminen itkettää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti