lauantai 24. maaliskuuta 2012

Would you hear me if I screamed or if I cried?

Huhhuh. Ennätys on taas rikottu, en tienny et voisin olla näin stressaantunu ja väsyny.
Koeviikko alko perjantaina kuviksen kokeella johon olin liian laiska panostaan ja nyt siitä sit kauhee morkkis. Sit vielä kaiken huipuks kävin eilen illalla kaverin kaa olevinaan tuulettumassa vähän ja kattomas leffaa mikä oli iso virhe syistä että a) menetin lukuaikaa b) koin ei-niin-tervetulleen jälleennäkemisen parin kusipään kanssa. Kaduttaa. Tänää oon sit lukenu aamukympistä asti bilsaa aikalailla nonstop, oon syöny vaa, öööööö, omenan sillä välil, hyps. Nyt lupasin sit itelleni korkeintaa kolmen vartin tauon ja nytki koko ajan mieles vaa pyörii miljoona asiaa mitä pitäs tehä. Oon virittäytyny sellaselle vaihteelle et en osaa levätä ja rentoutuu. Koko ajan vaa tärinä päällä ja levoton olo. Koulu stressaa, harrastukset puskee päälle niinkun joka kevät, perheen sisäset probleemat ja raha (tai sen puute) ahistaa ja sit viel ihmissuhteet on niiiin retuperällä. Tuntuu et vaa selkärangan avulla pysyy kasassa. Ois kätevää, jos vois jakautua vaikka öö, johki kymmeneen osaan.

Tekis mieli itkee, mut miks turhaan.
Se ei auta mitään.
Se vaan vie energiaa.

Eikä mulla oo ees aikaa itkemiseen.




This is me.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti